Důležité podmínky, se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném
případě nepřihazujte.
Dopravné: Jak
vypočítat výši dopravného při více vyhraných aukcích a poslání
najednou v jedné zásilce se dozvíte ve „Více informacích o
dopravě a platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O mně. Dopravné
si můžete vypočítat sami a příslušnou částku za dopravu přičtete
k ceně předmětů. Výši dopravy tak budete znát ještě před
přihozením. Cena dopravy zahrnuje samotné poštovné, balné a
expediční náklady. Zboží posílám jen na adresu, kterou mi pošle
Aukro v emailu o vydražení jako přepravní adresa (neměním za jinou)
a vždy jen doporučeně Českou poštou, po předchozí úplné platbě na
účet. Nikdy neposílám na dobírku a do zahraničí. Pokyny k platbě
včetně čísla účtu dostanete ihned v emailu "Zpráva od prodejce", co
vám po vydražení zašle Aukro. Kupující výslovně souhlasí, že si
poslané zboží prohlédne přímo při převzetí zásilky na poště u
přepážky a v případě jeho poškození či nekompletnosti sepíše
s pracovníkem pošty protokol a zboží si nepřevezme. Po
vyřešení reklamace s Českou poštou bude kupujícímu zasláno jiné,
nebo vráceny peníze. Pokud si zákazník nerozbalí zboží na poště,
tak se vždy má za to, že přišlo nepoškozené a kompletní. Nemůže se
tedy nikdy stát, že předmět bude doručen mechanicky poškozený,
protože takovou zásilku na poště nepřevezmete a pošta mi ji vrátí
sama zpět. Záruka, je-li poskytována, se nevztahuje na poškození
mechanické, úmyslné a vzniklé nesprávným použitím. Mechanicky
poškozené, ulomené, prasklé, odřené zboží nelze vyměnit ani vrátit.
Pokud si nejste jisti, že budete výrobek umět správně používat,
ptejte se předem. Při neoprávněné reklamaci bude zboží odesláno
zpět na náklady zákazníka. Nabízené zboží nemusí mít originální
obal, může být balené jen volně, případně může být obal
poškozen.
Pokud
se jedná o aukci s přihazováním ( a to i když je zde možnost volby
Kup teď ) tak se jedná o předmět z předváděcích akcí a z doprodeje
sklad. zásob použitý jako předváděcí model a může být již rozbalen.
Proto není prodáván jako nový, ale jako použitý i když ve
skutečnosti nebyl v provozu a nikým používán. Záruka na tento
předmět tak není poskytována, ale jeho funkčnost si vyzkoušíte
během 14 dnů a v případě nespokojenosti jej můžete beze stop
používání odeslat zpět proti vrácení kupní ceny zboží - expediční
náklady nevracím. Atribut "Nový" v záhlaví aukce v tomto případě
znamená jen, že předmět nikdo před Vámi ještě nepoužil, přesto se
ale nejedná o maloobchodní prodej nového
zboží.
Osobní vyzvednutí: Lze uskutečnit jen
jednou týdně (odpoledne a večer) na Praze 4 v
Nuslích. Zde zaplatíte zboží v hotovosti
při převzetí. Který všední den to bude, Vám sdělím emailem,
nemůžete přijít kdykoliv. Případně zvolíte "Osobní převzetí" ve
Formuláři voleb přepravy, kde Vám také sdělím nejbližší možný
termín vyzvednutí a přesnou adresu.
Předání je pak možné (orientačně) v této
ulici: Loc: 50°3'43.067"N,
14°26'38.457"
Záruka
spokojenosti: V případě nového zboží koupeného jako Kup teď
(nikoliv vydraženého), když Vám zboží nevyhovuje, není funkční nebo
to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů odeslat
nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu osobních
odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při osobním
odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou bylo
vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné nevracím).
Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu z konečné
sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení termínu
zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte v
uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat
Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize
odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se
kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady
na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu
předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí,
není možné vydražený předmět odeslat, ale je možné pouze osobní
převzetí s platbou v hotovosti.
V případě, že vinou České pošty nedojde k doručení zboží, bude
kupujícímu znova zasláno jiné, až po ukončení reklamačního řízení
s ČP. Více podrobností naleznete na stránce "O mně" a kupující
příhozem potvrzuje její přečtení.
|