Chcete-li spravovat nastavení svého profilu, oblíbené položky, nabídky a nabídky.
Kód zboží : 0
|
||
|
p |
|
|
Hrnec světla průměr 22cm.
Hrnec světla, nevím na jaký typ auta, vnější průměr 22cm, průměr zuženého 9cm a celková hloubka: 11cm
Jde o nálezový stavu určeno k celkové renovaci nebo na náhradní díly, takže předměty nemusí být funkční, mohou být jiného typu než originál, amatérsky opravované a upravované. Kupujete přesně to co vidíte na reálných obrázkách, věnujte jim tedy zvýšenou pozornost a také přesně tento stav dostanete. Věc není nijak vyzkoušena, je bez záruky na jakost a funkci a jediné, co Vám mohu zaručit, že předmět bude totožný s tím na obrázcích v aukci. Ani moje určení typu neberte jako závazné, ale jen jako orientační. Pokud budete chtít něco změřit, napište.
|
|
---|---|---|
|
Důležité podmínky, se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném případě nepřihazujte.
Dopravné: Jak vypočítat výši dopravného při více vyhraných
aukcích a poslání najednou v jedné zásilce se dozvíte ve „Více
informacích o dopravě a platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O
mně. Dopravné si můžete vypočítat sami a příslušnou částku za
dopravu přičtete k ceně předmětů. Výši dopravy tak budete znát
ještě před přihozením. Cena dopravy zahrnuje samotné poštovné,
balné a expediční náklady. Zboží posílám jen na adresu, kterou mi
pošle Aukro v emailu o vydražení jako přepravní adresa (neměním za
jinou) a vždy jen doporučeně Českou poštou, po předchozí úplné
platbě na účet. Nikdy neposílám na dobírku a do zahraničí. Pokyny k
platbě včetně čísla účtu dostanete ihned v emailu "Zpráva od
prodejce", co vám po vydražení zašle Aukro. Kupující výslovně
souhlasí, že si poslané zboží prohlédne přímo při převzetí zásilky
na poště u přepážky a v případě jeho poškození či nekompletnosti
sepíše s pracovníkem pošty protokol a zboží si nepřevezme. Po
vyřešení reklamace s Českou poštou bude kupujícímu zasláno jiné,
nebo vráceny peníze. Pokud si zákazník nerozbalí zboží na poště,
tak se vždy má za to, že přišlo nepoškozené a kompletní. Nemůže se
tedy nikdy stát, že předmět bude doručen mechanicky poškozený,
protože takovou zásilku na poště nepřevezmete a pošta mi ji vrátí
sama zpět. Záruka, je-li poskytována, se nevztahuje na poškození
mechanické, úmyslné a vzniklé nesprávným použitím. Mechanicky
poškozené, ulomené, prasklé, odřené zboží nelze vyměnit ani vrátit.
Pokud si nejste jisti, že budete výrobek umět správně používat,
ptejte se předem. Při neoprávněné reklamaci bude zboží odesláno
zpět na náklady zákazníka. Nabízené zboží nemusí mít originální
obal, může být balené jen volně, případně může být obal
poškozen. Osobní vyzvednutí: Lze uskutečnit jen jednou týdně (odpoledne a večer) na Praze 4 v Nuslích. Zde zaplatíte zboží v hotovosti při převzetí. Který všední den to bude, Vám sdělím emailem, nemůžete přijít kdykoliv. Případně zvolíte "Osobní převzetí" ve Formuláři voleb přepravy, kde Vám také sdělím nejbližší možný termín vyzvednutí a přesnou adresu. Předání je pak možné (orientačně) v této ulici: Loc: 50°3'43.067"N, 14°26'38.457" Záruka spokojenosti: V případě, že Vám zboží nevyhovuje, není funkční nebo to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů odeslat nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu osobních odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při osobním odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou bylo vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné nevracím). Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu z konečné sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení termínu zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte v uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí, není možné vydražený předmět odeslat, ale je možné pouze osobní převzetí s platbou v hotovosti. V případě, že vinou České pošty nedojde k doručení zboží, bude kupujícímu znova zasláno jiné, až po ukončení reklamačního řízení s ČP. Více podrobností naleznete na stránce "O mně" a kupující příhozem potvrzuje její přečtení. |
|
|
|
|
|
Platba předem
Jiné
Jiné