Chcete-li spravovat nastavení svého profilu, oblíbené položky, nabídky a nabídky.
Kód zboží : 0
Stav zboží : Nové
-->
|
||
|
p |
|
|
Paruka dlouhé měděné vlasy s dredy
- Paruka má univerzální velikost a je vyrobena z kanekalonu což je umělý materiál hodně podobný lidskému vlasu, má síťku.
- Lze je dokonce tvarovat jako normální vlasy, ale nesmíte jí moc zahřát (fén, žehlička na vlasy), pak dojde ke zkroucení či připečení.
- Samozřejmostí je možnost je zkrátit.
- Tato paruka je rezavé, měděné barvy, celková délka vlasů, když je položím na stůl je asi 50cm.
Protože jde o levnější provedení, které nezrujnuje rodinný rozpočet, je třeba se smířit, že nějaký vlásek se může uvolnit.
|
|
---|---|---|
|
Důležité podmínky, se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném
případě nepřihazujte. Dopravné: Jak vypočítat výši dopravného při
více vyhraných aukcích a poslání najednou v jedné zásilce se
dozvíte ve „Více informacích o dopravě a platbě“ a pak ještě
podrobněji na stránce O mně. Dopravné si můžete vypočítat sami a
příslušnou částku za dopravu přičtete k ceně předmětů. Výši dopravy
tak budete znát ještě před přihozením. Cena dopravy zahrnuje
samotné poštovné, balné a expediční náklady. Zboží posílám jen na
adresu, kterou mi pošle Aukro v emailu o vydražení jako přepravní
adresa (neměním za jinou) a vždy jen doporučeně Českou poštou, po
předchozí úplné platbě na účet. Nikdy neposílám na dobírku a do
zahraničí. Pokyny k platbě včetně čísla účtu dostanete ihned v
emailu "Zpráva od prodejce", co vám po vydražení zašle Aukro.
Kupující výslovně souhlasí, že si poslané zboží prohlédne přímo při
převzetí zásilky na poště u přepážky a v případě jeho poškození či
nekompletnosti sepíše s pracovníkem pošty protokol a zboží si
nepřevezme. Po vyřešení reklamace s Českou poštou bude kupujícímu
zasláno jiné, nebo vráceny peníze. Pokud si zákazník nerozbalí
zboží na poště, tak se vždy má za to, že přišlo nepoškozené a
kompletní. Nemůže se tedy nikdy stát, že předmět bude doručen
mechanicky poškozený, protože takovou zásilku na poště nepřevezmete
a pošta mi ji vrátí sama zpět. Záruka, je-li poskytována, se
nevztahuje na poškození mechanické, úmyslné a vzniklé nesprávným
použitím. Mechanicky poškozené, ulomené, prasklé, odřené zboží
nelze vyměnit ani vrátit. Pokud si nejste jisti, že budete výrobek
umět správně používat, ptejte se předem. Při neoprávněné reklamaci
bude zboží odesláno zpět na náklady zákazníka. Nabízené zboží
nemusí mít originální obal, může být balené jen volně, případně
může být obal poškozen. Pokud se jedná o aukci s přihazováním ( a
to i když je zde možnost volby Kup teď ) tak se jedná o předmět z
předváděcích akcí a z doprodeje sklad. zásob použitý jako
předváděcí model a může být již rozbalen. Proto není prodáván jako
nový, ale jako použitý i když ve skutečnosti nebyl v provozu a
nikým používán. Záruka na tento předmět tak není poskytována, ale
jeho funkčnost si vyzkoušíte během 14 dnů a v případě
nespokojenosti jej můžete beze stop používání odeslat zpět proti
vrácení kupní ceny zboží - expediční náklady nevracím. Atribut
"Nový" v záhlaví aukce v tomto případě znamená jen, že předmět
nikdo před Vámi ještě nepoužil, přesto se ale nejedná o
maloobchodní prodej nového zboží. Osobní vyzvednutí: Lze uskutečnit
jen jednou týdně (odpoledne a večer) na Praze 4 v Nuslích. Zde
zaplatíte zboží v hotovosti při převzetí. Který všední den to bude,
Vám sdělím emailem, nemůžete přijít kdykoliv. Případně zvolíte
"Osobní převzetí" ve Formuláři voleb přepravy, kde Vám také sdělím
nejbližší možný termín vyzvednutí a přesnou adresu. Předání je pak
možné (orientačně) v této ulici: Loc: 50°3'43.067"N, 14°26'38.457"
Záruka spokojenosti: V případě, že Vám zboží nevyhovuje, není
funkční nebo to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů
odeslat nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu
osobních odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při
osobním odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou
bylo vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné
nevracím). Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu
z konečné sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení
termínu zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte
v uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat
Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize
odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se
kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady
na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu
předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí,
není možné vydražený předmět odeslat, ale je možné pouze osobní
převzetí s platbou v hotovosti. V případě, že vinou České pošty
nedojde k doručení zboží, bude kupujícímu znova zasláno jiné, až po
ukončení reklamačního řízení s ČP. Více podrobností naleznete na
stránce "O mně" a kupující příhozem potvrzuje její přečtení. , se
kterými se zavazujete souhlasit, v opačném případě
nepřihazujte.
Dopravné: Jak vypočítat výši dopravného při více vyhraných
aukcích a poslání najednou v jedné zásilce se dozvíte ve „Více
informacích o dopravě a platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O
mně. Vypočtete si ji sami a příslušnou částku za dopravu přičtete k
ceně předmětů. Výši dopravy budete znát vždy ještě před
přihozením.
Cena dopravy zahrnuje samotné poštovné, balné a expediční náklady.
Posílám jen na adresu, co mi přijde z Aukra v emailu o vydražení
jako přepravní adresa (neměním za jinou) a vždy jen doporučeně
Českou poštou, po předchozí úplné platbě na účet, nikdy ne na
dobírku a do zahraničí. Pokyny k platbě včetně čísla účtu dostanete
ihned v emailu "Zpráva od prodejce", co vám po vydražení zašle
Aukro. Kupující výslovně souhlasí, že si poslané zboží prohlédne
přímo při převzetí zásilky na poště na přepážce a v případě jeho
poškození či nekompletnosti sepíše o tomto na přepážce protokol a
zboží si nepřevezme. Po vyřešení reklamace s Českou poštou mu bude
zasláno jiné, nebo vráceny peníze. Pokud si zákazník nerozbalí
zboží na poště, tak se vždy má za to, že přišlo nepoškozené a
kompletní. Nemůže se tedy nikdy stát, že předmět bude doručen
mechanicky poškozený, protože takovou zásilku na poště nepřevezmete
a pošta mi ji vrátí sama zpět. Záruka, je-li poskytována, se
nevztahuje na poškození mechanické, úmyslné a vzniklé nesprávným
použitím. Mechanicky poškozené, ulomené, prasklé, odřené zboží
nelze vyměnit ani vrátit. Pokud si nejste jisti, že budete výrobek
umět správně používat, ptejte se předem. Při neoprávněné reklamaci
bude zboží odesláno zpět na náklady zákazníka. Nabízené zboží
nemusí mít originální obal, může být balené jen volně, případně
může být obal poškozen.
Pokud se jedná o aukci s přihazováním ( a to i když je zde možnost
volby Kup teď ) tak se jedná o předmět z předváděcích akcí a z
doprodeje sklad. zásob, použitý jako předváděcí model, může být již
rozbalen. Proto není prodáván jako nový, ale jako použitý i když ve
skutečnosti nebyl v provozu a nikým používán. Záruka na tento
předmět tak není poskytována, ale jeho funkčnost si vyzkoušíte
během 14 dní a v případě nespokojenosti jej můžete beze stop
používání odeslat zpět proti vrácení kupní ceny zboží - expediční
náklady nevracím. Atribut "Nový" v záhlaví aukce v tomto případě
znamená jen, že předmět nikdo před Vámi ještě nepoužil, ale přesto
se nejedná o maloobchodní prodej nového zboží.
Osobní vyzvednutí: Lze jen jednou týdně (odpoledne a večer)
na Praze 4 v Nuslích. Zde zaplatíte v hotovosti při převzetí.
Který všední den to bude, Vám sdělím emailem, nelze si jej vybrat,
případně jen zvolíte "Osobní převzetí" ve Formuláři voleb přepravy,
kde Vám také sdělím nejbližší možný termín vyzvednutí a přesnou
adresu.
Předání je pak možné (orientačně) v této ulici: Loc:
50°3'43.067"N, 14°26'38.457"
Záruka spokojenosti: V případě, že Vám zboží nevyhovuje, není
funkční nebo to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů
odeslat nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu
osobních odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při
osobním odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou
bylo vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné
nevracím). Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu
z konečné sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení
termínu zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte
v uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat
Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize
odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se
kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady
na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu
předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí,
není možné odeslání vydraženého předmětu, ale jen osobní převzetí s
platbou v hotovosti.
V případě, že vinou České pošty nedojde k doručení zboží, bude
kupujícímu znova zasláno jiné až po ukončení reklamačního řízení s
ČP. Více podrobností naleznete na stránce "O mně" a kupující
příhozem potvrzuje její přečtení.
Důležité podmínky, se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném případě nepřihazujte. Dopravné: Jak vypočítat výši dopravného při více vyhraných aukcích a poslání najednou v jedné zásilce se dozvíte ve „Více informacích o dopravě a platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O mně. Dopravné si můžete vypočítat sami a příslušnou částku za dopravu přičtete k ceně předmětů. Výši dopravy tak budete znát ještě před přihozením. Cena dopravy zahrnuje samotné poštovné, balné a expediční náklady. Zboží posílám jen na adresu, kterou mi pošle Aukro v emailu o vydražení jako přepravní adresa (neměním za jinou) a vždy jen doporučeně Českou poštou, po předchozí úplné platbě na účet. Nikdy neposílám na dobírku a do zahraničí. Pokyny k platbě včetně čísla účtu dostanete ihned v emailu "Zpráva od prodejce", co vám po vydražení zašle Aukro. Kupující výslovně souhlasí, že si poslané zboží prohlédne přímo při převzetí zásilky na poště u přepážky a v případě jeho poškození či nekompletnosti sepíše s pracovníkem pošty protokol a zboží si nepřevezme. Po vyřešení reklamace s Českou poštou bude kupujícímu zasláno jiné, nebo vráceny peníze. Pokud si zákazník nerozbalí zboží na poště, tak se vždy má za to, že přišlo nepoškozené a kompletní. Nemůže se tedy nikdy stát, že předmět bude doručen mechanicky poškozený, protože takovou zásilku na poště nepřevezmete a pošta mi ji vrátí sama zpět. Záruka, je-li poskytována, se nevztahuje na poškození mechanické, úmyslné a vzniklé nesprávným použitím. Mechanicky poškozené, ulomené, prasklé, odřené zboží nelze vyměnit ani vrátit. Pokud si nejste jisti, že budete výrobek umět správně používat, pte |
Platba předem
Jiné
Jiné