Orient dřevo dekorace na zeď - Hlava + medvěd
30cm
- Dřevěná hlava k zavěšení na zeď.
- Délka 30cm, šířka 10 cm.
- Materiál: ušlechtilé orientální dřevo.
- Skvělá orientální dekorace do bytu, která oživí Váš
interiér.
- Jedná se o ruční práci ,rozměry nemusí být naprosto přesné,
každý kus je originální a ručně vyrobený
Důležité podmínky,
se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném případě
nepřihazujte.
Dopravné: Jak vypočítat
výši dopravného při více vyhraných aukcích a poslání najednou
v jedné zásilce se dozvíte ve „Více informacích o dopravě a
platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O mně. Dopravné si můžete
vypočítat sami a příslušnou částku za dopravu přičtete k ceně
předmětů. Výši dopravy tak budete znát ještě před přihozením. Cena
dopravy zahrnuje samotné poštovné, balné a expediční náklady. Zboží
posílám jen na adresu, kterou mi pošle Aukro v emailu o vydražení
jako přepravní adresa (neměním za jinou) a vždy jen doporučeně
Českou poštou, po předchozí úplné platbě na účet. Nikdy neposílám
na dobírku a do zahraničí. Pokyny k platbě včetně čísla účtu
dostanete ihned v emailu "Zpráva od prodejce", co vám po vydražení
zašle Aukro. Kupující výslovně souhlasí, že si poslané zboží
prohlédne přímo při převzetí zásilky na poště u přepážky a v
případě jeho poškození či nekompletnosti sepíše s pracovníkem
pošty protokol a zboží si nepřevezme. Po vyřešení reklamace s
Českou poštou bude kupujícímu zasláno jiné, nebo vráceny peníze.
Pokud si zákazník nerozbalí zboží na poště, tak se vždy má za to,
že přišlo nepoškozené a kompletní. Nemůže se tedy nikdy stát, že
předmět bude doručen mechanicky poškozený, protože takovou zásilku
na poště nepřevezmete a pošta mi ji vrátí sama zpět. Záruka, je-li
poskytována, se nevztahuje na poškození mechanické, úmyslné a
vzniklé nesprávným použitím. Mechanicky poškozené, ulomené,
prasklé, odřené zboží nelze vyměnit ani vrátit. Pokud si nejste
jisti, že budete výrobek umět správně používat, ptejte se předem.
Při neoprávněné reklamaci bude zboží odesláno zpět na náklady
zákazníka. Nabízené zboží nemusí mít originální obal, může být
balené jen volně, případně může být obal poškozen.
Pokud se jedná o aukci s přihazováním ( a to i když je zde možnost
volby Kup teď ) tak se jedná o předmět z předváděcích akcí a z
doprodeje sklad. zásob použitý jako předváděcí model a může být již
rozbalen. Proto není prodáván jako nový, ale jako použitý i když ve
skutečnosti nebyl v provozu a nikým používán. Záruka na tento
předmět tak není poskytována, ale jeho funkčnost si vyzkoušíte
během 14 dnů a v případě nespokojenosti jej můžete beze stop
používání odeslat zpět proti vrácení kupní ceny zboží - expediční
náklady nevracím. Atribut "Nový" v záhlaví aukce v tomto případě
znamená jen, že předmět nikdo před Vámi ještě nepoužil, přesto se
ale nejedná o maloobchodní prodej nového zboží.
Osobní
vyzvednutí: Lze
uskutečnit jen jednou týdně (odpoledne a večer) na Praze 4 v
Nuslích. Zde zaplatíte
zboží v hotovosti při převzetí. Který všední den to bude, Vám
sdělím emailem, nemůžete přijít kdykoliv. Případně zvolíte "Osobní
převzetí" ve Formuláři voleb přepravy, kde Vám také sdělím
nejbližší možný termín vyzvednutí a přesnou adresu.
Předání je pak
možné (orientačně) v této ulici: Loc: 50°3'43.067"N,
14°26'38.457"
Záruka spokojenosti: V případě, že Vám zboží nevyhovuje, není
funkční nebo to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů
odeslat nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu
osobních odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při
osobním odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou
bylo vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné
nevracím). Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu
z konečné sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení
termínu zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte
v uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat
Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize
odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se
kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady
na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu
předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí,
není možné vydražený předmět odeslat, ale je možné pouze osobní
převzetí s platbou v hotovosti.
V případě, že
vinou České pošty nedojde k doručení zboží, bude kupujícímu znova
zasláno jiné, až po ukončení reklamačního řízení s ČP. Více
podrobností naleznete na stránce "O mně" a kupující příhozem
potvrzuje její přečtení.
|