Chcete-li spravovat nastavení svého profilu, oblíbené položky, nabídky a nabídky.
Kód zboží : 0
Stav zboží : Nové
Soška dřevěného koníka Íhaháčka 22cm - Tento koníček je vyroben ze dřeva a umí stát na všech čtyřech a stejně dobře se umí se vzepnout a stát jen na dvouch zadních.
Nezasvěcený ani nepozná, že mu v tom vydatně pomáká jeho ocásek.
- Výška ve vzepjaté poloze je 22cm, na čtyřech měří 10cm na výšku.
- Kůň je celý dřevěný, kovové má jen třmeny a řemínkové opratě.
Důležité podmínky, se kterými se zavazujete souhlasit, v opačném případě nepřihazujte.
Dopravné: Jak vypočítat
výši dopravného při více vyhraných aukcích a poslání najednou
v jedné zásilce se dozvíte ve „Více informacích o dopravě a
platbě“ a pak ještě podrobněji na stránce O mně. Dopravné si můžete
vypočítat sami a příslušnou částku za dopravu přičtete k ceně
předmětů. Výši dopravy tak budete znát ještě před přihozením. Cena
dopravy zahrnuje samotné poštovné, balné a expediční náklady. Zboží
posílám jen na adresu, kterou mi pošle Aukro v emailu o vydražení
jako přepravní adresa (neměním za jinou) a vždy jen doporučeně
Českou poštou, po předchozí úplné platbě na účet. Nikdy neposílám
na dobírku a do zahraničí. Pokyny k platbě včetně čísla účtu
dostanete ihned v emailu "Zpráva od prodejce", co vám po vydražení
zašle Aukro. Kupující výslovně souhlasí, že si poslané zboží
prohlédne přímo při převzetí zásilky na poště u přepážky a v
případě jeho poškození či nekompletnosti sepíše s pracovníkem
pošty protokol a zboží si nepřevezme. Po vyřešení reklamace s
Českou poštou bude kupujícímu zasláno jiné, nebo vráceny peníze.
Pokud si zákazník nerozbalí zboží na poště, tak se vždy má za to,
že přišlo nepoškozené a kompletní. Nemůže se tedy nikdy stát, že
předmět bude doručen mechanicky poškozený, protože takovou zásilku
na poště nepřevezmete a pošta mi ji vrátí sama zpět. Záruka, je-li
poskytována, se nevztahuje na poškození mechanické, úmyslné a
vzniklé nesprávným použitím. Mechanicky poškozené, ulomené,
prasklé, odřené zboží nelze vyměnit ani vrátit. Pokud si nejste
jisti, že budete výrobek umět správně používat, ptejte se předem.
Při neoprávněné reklamaci bude zboží odesláno zpět na náklady
zákazníka. Nabízené zboží nemusí mít originální obal, může být
balené jen volně, případně může být obal poškozen. Osobní vyzvednutí: Lze uskutečnit jen jednou týdně (odpoledne a večer) na Praze 4 v Nuslích. Zde zaplatíte zboží v hotovosti při převzetí. Který všední den to bude, Vám sdělím emailem, nemůžete přijít kdykoliv. Případně zvolíte "Osobní převzetí" ve Formuláři voleb přepravy, kde Vám také sdělím nejbližší možný termín vyzvednutí a přesnou adresu. Předání je pak možné (orientačně) v této ulici: Loc: 50°3'43.067"N, 14°26'38.457" Záruka spokojenosti: V případě, že Vám zboží nevyhovuje, není funkční nebo to není, co jste očekávali, je možné ho do 14 dnů odeslat nepoužívané, v originálním obalu zpět a to na adresu osobních odběrů na Prahu 4. Toto platí při posílání, nikoliv při osobním odběru. Po jeho doručení vrátím celou částku, za kterou bylo vydraženo, zpět na Váš účet (náklady na dopravné a balné nevracím). Mohu odeslat peníze i složenkou, ale cenu poslání odečtu z konečné sumy. Vrácení plné ceny platí, za předpokladu dodržení termínu zaplacení předmětu do 7 dnů od vydražení. Pokud nezaplatíte v uvedené lhůtě a již nebude možné při navrácení předmětu zažádat Aukro o vrácení provize za neprodaný předmět, bude Vám výše provize odečtena od ceny za vrácený předmět. Při případné reklamaci se kupující svým příhozem zavazuje nepožadovat na prodávajícím náklady na dopravu předmětu a balné a stejně tak náklady na dopravu předmětu zpět k prodávajícímu. Pokud s tímto kupující nesouhlasí, není možné vydražený předmět odeslat, ale je možné pouze osobní převzetí s platbou v hotovosti. V případě, že vinou České pošty nedojde k doručení zboží, bude kupujícímu znova zasláno jiné, až po ukončení reklamačního řízení s ČP. Více podrobností naleznete na stránce "O mně" a kupující příhozem potvrzuje její přečtení. |
|
email:
Platba předem
Jiné
Jiné